۴ راز کسب و کارهای اینترنتی موفق

۴ راز کسب و کارهای اینترنتی موفق

پیش‏بینی‌های کسب‌ و کار نشان می‌دهند که تجارت الکترونیک در حال گسترش و رونق گرفتن است و این بدین معنی است که هم اکنون بهترین زمان برای راه‌اندازی استارت آپ و کسب وکار اینترنتی است. برای پرورش یک کسب‌ و کار جدید تاکتیک‏ های متعددی وجود دارد. اگر تازه این کار را شروع کرده ‏اید، حالا بهترین زمان برای اطمینان حاصل کردن از این مورد است که تمامی اِلمان‏ها برای موفقیت آنلاین شما در جای درستشان قرار دارند.

۴ راز کسب و کارهای اینترنتی موفق

۱- تاثیر گذاشتن هوشمندانه بر روی مخاطبان آنلاین

تجارت الکترونیک به طور گسترده‏ ای بستگی به حضور آنلاین ، قابل‌دسترس و قابل‌اطمینان بودن دارد. به عنوان مثال، برای افرادی که احتمالا بیش‌ترین آگاهی را نسبت به  کسب‌ و کارها دارند باید قابل‌دسترس باشند. ویژگی‏های جمعیت‏شناسی مصرف‏کنندگانی که بیش‌ترین فایده را از خدمات و محصولات مرتبط و استراتژی‏های بازاریابی بر اساس این جزییات خواهند برد را شناسایی کنید.

۲- خلق محتوایی باکیفیت و ارسال آن با سرعت بالا

محتوای باکیفیت بالا به عنوان اطلاعات مرتبط و جذابی است که بازدیدکنندگان سایت را تشویق به دیدن دوباره آن در آینده می‏کند، محتوا باید منعکس‌کننده لحن و سبک نام تجاری و شامل بیانیه ماموریت شرکت ، خدمات و سیاست‏ های آن باشد. همچنین بهتر است آموزش حرفه ‏ای و نیاز گفتگو با مصرف‌کننده نیز ارائه شود.

اما کسب‌ و کارهای بر پایه اینترنت مرگ و زندگی‌شان در دستان  «قابلیت دیده شدن» و «قابل‌اطمینان بودن» است،  آنها تنها توسط مصرف‌کنندگان مورد قضاوت قرار نمی‌گیرند. بلکه آن‌ها توسط موتور‏های جستجو مثل گوگل که نقش اساسی در اعطای دیده شدن و قابل‌اعتماد بودن نیز دارد مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرند. همچنین از دیگر ملاک های دیده شدن و مورد اعتماد قرار گرفتن  ، میزبانی امن و حفاظت از اطلاعات کاربران و سرعت بارگذاری سریع سایت که برای فراهم کردن تجربه خوب و مثبت کاربر است را باید در نظر گرفت.

حتما بخوانید  چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟

آمازون یک درصد از افزایش درآمدش را برای هر ۱۰۰ میلیونیم ثانیه بهبود در زمان بارگذاری اعلام کرده است. به علاوه گوگل اظهار داشت که سرعت‏ های بارگذاری سریع در واقع عامل مهمی در الگوریتم رتبه‌بندی هستند ، به همین دلیل میزبانی سرورهای شخصی (VPS) سریعا در میان کسب‌ و کارهای جدید برای حداکثر کردن سرعت سایت  متداول شدند. که درست در جهت مخالف با روش سنتی ، خدمات میزبانی مشترک بود که سرعت به شدت پایین تری نسب به سرورهای شخصی دارد.

۳- شخصی سازی

بازدیدکنندگان می‏دانند تجربه ‏ی سایتی منحصربه‌فرد و شخصی ‏سازی‏ شده امکان‌پذیر است و به همین علت است که آن‌ها انتظار امکانات بیشتری را دارند. بهره ‏مندی از فناوری‌های موجود می‏تواند بوجود آورنده ‏ی انتخاب‏ های خرید بر اساس اولویت‏ های شخصی باشد. بسیاری از کمپانی های بزرگ بر اساس اطلاعات کاربران و همچنین آنالیز رفتار کاربران خدمات و محصولاتی را به آنها عرضه میکنند که جز اولویت های بالای کاربران است و این باعث شگفتی و لذت آنها خواهد شد. اما کسب‌ و کارهای کوچک می‌توانند بر روی  راه‌حل‌های کوچک‌تر مثل استفاده از نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) تمرکز کنند و از جمع آوری اطلاعات کاربران خود به آنها پیشنهاد هایی  بر اساس اولویت های شان بدهند که باعث تجربه فوق العاده ای برای آنها می شود.

۴- سرمایه ‏‏گذاری بر روی توانایی ‏های تلفن همراه

استفاده کاربران از گوشی‏ های تلفن همراه نسبت به هر زمان دیگری فزونی یافته است و همین چرایی حیاتی بودن تلفن همراه به عنوان یک پلت فرم قدرتمند را توضیح می‌دهد. به عنوان صاحب کسب و کار اینترنتی سعی کنید از بستر قدرتمند تلفن همراه به خوبی برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید. حداقل کاری که می توانید در این حوزه انجام دهید طراحی وب سایت تان به شکل واکنشگرا برای موبایل است تا کاربر به خوبی بتواند سایت تان را مشاهده و از محتوا و محصولات تان استفاده کند و یا اینکه می توانید علاوه بر داشتن سایت یک اپلیکشن ویژه کسب و کارتان را نیز طراحی کنید تا افراد راحت تر بتوانند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و از خدمات شما استفاده کنند.

حتما بخوانید  نخستین همایش دیجیتال مارکتینگ digital revolution 2017

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *