۵ راه برای اینکه روز به روز فروش بیشتری داشته باشید و تنها انتخاب مشتری شوید

۵ راه برای اینکه روز به روز فروش بیشتری داشته باشید و تنها انتخاب مشتری شوید

بعضی از شرکت ها و یا فروشنده ها برنامه فروش خود را طوری طراحی کرده اند که بدون اینکه تبلیغات زیادی انجام بدهند فروش بالایی داشته باشند ، آنه روش های حرفه ایی را برای فروش به مشتری انتخاب کرده اند که بسیاری از فروشندگان و صاحبان کسب وکار از آن خبری ندارند . فروشندگان حرفه ایی خود را قسمتی از برنامه استراتژیک خرید مشتریشان کرده اند…

در این مقاله روش های کاملا حرفه ایی و عملی برای اینکه همیشه انتخاب اول مشتری باشید آورده شده ، مطالعه کنید و از همین روش ها برای بهبود اوضاع کسب و کار خود استفاده کنید.

اما اگر شما هم می خواهید بدانید

  • راز فروش بالای بعضی از فروشنده ها و شرکت ها  چیست ؟
  • چگونه می توانید تنها انتخاب مشتری شوید ؟
  • شما هم روش هایی را یاد بگیرید که بازار را تسخیر کنید ؟
  • همیشه برای فروش بیشتر نیاز با تبلیغات بیشتر نیست ، آماده اید ؟

ادامه مقاله را اصلا از دست ندهید

۵ راه برای اینکه روز به روز فروش بیشتری داشته باشیم و از همه مهم تر تنها انتخاب مشتری

۱– فقط فروشنده نباشید

اگر کسب و کاری را اداره می کنید و یا قصد کارآفرینی دارید و می خواهید کسب وکاری را راه اندازی کنید ، برای قسمت فروش با استراتژی عمل کنید ، زیرا فروش قسمت جدایی ناپذیر کسب و کار شما خواهد بود.

سعی کنید برای مشتری ها بیش از یک فروشنده باشید ، اما چگونه ؟ اطلاعات زیادی از مشتری خود داشته باشید تا بتوانید بر اساس اطلاعاتی که دارید بسته به شرایط مشتری او را راهنمایی کنید ، هر چه قدر اطلاعات شما از مشتری قوی تر باشد احتمال فروش بالاتر است .

حتما بخوانید  داستان موفقیت ۵ کسب و کار غول‌پیکر که با دستان خالی شروع کردند

شما می توانید در مورد مشتری های تان تحقیق کنید ، در چه صنعتی فعال است ، کسب و کارش چیست ، چرا نیاز به این محصول دارد و اینکه چرا باید محصول شما را بخرد ؟

۲– برگ برنده فروشنده ، بیشتر بدانید بیشتر یاد بگیرید

فروشنده های حرفه ایی می دانند در بازار چه رقبایی دارند و اینکه محصولات آنها چگونه کار می کند و چه ارزش هایی برای مشتری دارد ، قیمت محصولات رقبا را می دانند و از مزایا و معایب محصولات رقبا نسبت به محصولات  خودشون اطلاع دارند. آنها دقیقا می دانند که محصولسان برای مشتری چه کارهایی انجام میدهد ، پس همیشه اطلاعات بیشتری از محصولتان, محصولات مشابه و نیازهایی که محصول شما و محصولات مشابه میتوانند برطرف کنند تهیه کنید.

۳– همیشه به فکر فروش نباشید

فقط به فکر فروش به مشتری تان نباشید و ارتباط خودتون با مشتری را معطوف به فروش و مالی نکنید ، سعی کنید به آنها کمک کنید واگر محصول شما به دردشان نخورد همکاران دیگری را به آنها معرفی کنید ، حتی برای آنها مشتری بفرستید. با این کار مشتری بیشتر شیفته شما و کسب و کارتان خواهد شد

۴– گزینه های دیگری به مشتری بدهید

به  مشتری تان این امکان را بدهید که به غیر از خرید محصول و خدمات شما راه حل های دیگری هم وجود دارد که می تواند ازش استفاده کند ، اینکه مشتری را تحت فشار قرار دهید تا شما تنها انتخاب او باشید حس بدی را به او منتقل می کند . پس به مشتری اجازه دهید انتخاب کند و برای او گزینه هایی که می تواند انتخاب کند را با شرح هر کدام از مزایا و معایب آن توضیح دهید.

حتما بخوانید  ویژگی های مشترک صاحبین موفق‌ترین مشاغل دنیا

۵– عضوی از شرکت مشتریان تان شوید

وقتی تمام کارهای گفته شده را به صورت حرفه ایی انجام داده باشید ، خواهید دید که شما برای مشتری های تان دیگر یک غریبه نیستید ، شما را نه تنها به عنوان فروشنده ، بلکه بیشتر از شما به عنوان یک دوست ، مشاور استفاده خواهند کرد و در واقع اینجاست که شما تنها انتخاب مشتری و بدون تبلیغات بیشتر فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

 

 

مطالب زیر را حتما بخوانید

start campaign

کسب و کار هوشمند

مراحل ساخت کسب و کار اینترنتی با درآمد ماهانه میلیونی

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دهید

دیدگاه‌های این نوشته

دیدگاهی برای این مقاله وجود ندارد.